czwartek, 26 marca 2015

#3 Krzysztof Biegun

Cześć kochani!

Znów mnie długo nie było :( Przepraszam, ale brak czasu spowodował o takiej przerwie :(

Teraz przejdźmy do notki :) W dzisiejszej notce przedstawię wam autograf polskiego skoczka narciarskiego, który w sezonie 2013/14 wygrał pierwszy konkurs - Krzysztof Biegun! Autograf został złożony na kartce ozdobnej. Z autografu jestem bardzo zadowolona, ponieważ to kolejny autograf sportowca w mojej kolekcji. Krzysiek na Mistrzostwach Polski w ostatni wtorek zaprezentował się rewelacyjnie i zajął 5. miejsce, w serii finałowej wyrównując rekord Simona Ammanna. Mistrzostwa te odbyły się na Wielkiej Krokwii w Zakopanem.

Dedykacja: Nie
Jak zdobyłam: ---
Ile czekałam: ---
Oryginalny: Tak
Wymarzony: Nie


To na tyle w tej notce! Pa!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz